baby, save me.

Idag var det helt meningslöst att åka till skolan. Vi satt i uppehållsrummet och tittade på våra bästa år. Det kan ju inte bli bättre, menar jag. Vi slutade i alla fall 11.15, och runt 12.00 var jag hemma. Jag hade så ont i magen så jag la mig ner på golvet, och så somnade jag, och vaknade 40 minuter senare! Hahah. Jag la mig i sängen och tittade på Panic live-dvdn, men då somnade jag igen och vaknade runt 16.00. Skönt!

Ikväll ska jag till Adam, får se vad vi hittar på. Och imorgon är vi lediga, och vädret ska bli super. Kan inte bli så mycket bättre.

Sommarlov - 7 dagar
Hultsfred - 7 dagar (!!)
Hovefestivalen - 19 dagar
Rotation släpps (
cute is what we aim for) - 19 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback