this is where we both get scared..

Nu ska jag försöka mig på det här med att blogga.. Jag har nog inte skrivit något på länge. Bara youtubeklipp och typ "bra dag, god natt".

Idag var det sommarkväll i Gävle och det var massa folk där, fler som jag ogillade än gillade. Nej, nu ska jag inte vara sådan! Nåja, kvällen började med sushi-middag på Sakura med Sreynech och Mickis. Mickis var inte så stort fan av maten... så det blev mer till oss! Sen mötte vi upp Malin och Linn med sällskap och kollade på Nordman. Ehum, yes - Nordman. Inget Avenged Sevenfold eller Iron Maiden inte..

Förutom det så har jag hunnit med att jogga 5 km idag, och bränna mig i ansiktet under tiden! Well well, det är trots allt snöflingan vi snackar om.. Justja, när vi åkte hem från stan så åkte vi ner till Lillhagen med bussen och gick därifrån, det var trevligt och vi talade om massa roligt - blandannat "mr.barco".. eller "mr. båt på franska".. "Vänta, hur säger man båt på franska?!" Tack till damen på bussen som talade om det för oss!

Nej, nu ska jag snart sova - imorgon ska jag klippa håret. Jag hoppas det inte är allt för slitet.

Kommentarer
Postat av: Ister

2008-07-17 @ 11:01:05
Postat av: Ister

Shit! Skickade iväg kommentaren utan att skriva nåt! Fort o Fel är mitt motto.



Då ska du inte springa idag då?

Postat av: Anonym

Shit! Skickade iväg kommentaren utan att skriva nåt! Fort o Fel är mitt motto.



Då ska du inte springa idag då?

2008-07-17 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback