i've only got forever... no I mean 5 weeks.

DAGENS PLAYLIST: avenged sevenfold.
DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans, svart tubtopp och svart kofta. SVART! haha.
DAGENS DUSCH: för en halvtimme sen.
DAGENS FRISYR: utsläppt och rent.
DAGENS SMINK: lite ögonskugga och eyeliner.
DAGENS PARFYM: chancel - chance.
DAGENS HÄNDELSE: gubben som solade naken idag! :'D
DAGENS PLANER: ut och käka med familj. sedan inget speciellt.
DAGENS VILL HA: well, någon jag inte kommer få.
DAGENS SAKNAD: hihi.
DAGENS DROG: ingenting, än så länge.
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag har fortfarande soleksem
DAGENS FINASTE: mitt hovearmband. alltid.
DAGENS KÖP: jag har inte köpt något.
DAGENS MAT: en knäckebröd macka.
DAGENS SJUKA: min magvärk! buhu.
DAGENS MÅENDE: trött, men glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback