I kissed a girl, and I liked it. I hope my boyfriend don't mind it.

Jag orkade inte 36 timmar! Efter 24h var jag helt slut, vi var alla rätt trötta, så vi bestämde oss för att sova i 40 minuter. Det var ju onödigt att gå och lägga sig mitt på dagen tyckte vi, så vi skulle bara sova ett litet tag. Det slutade med att jag stängde av alarmet på mobilen och sov i 1½ timme istället.. Så jag är ungefär rätt slut just nu. Tydligen hade jag någon period inatt då jag var väldigt övertrött och dryg.. Well, that's life!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll - förutom sova. Kanske inget mer än sova. Jag vet i alla fall att jag bör städa rummet, men sängen lockar lite mer för tillfället. Jag ska tänka på det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback