get to know me.

Nämn något som gjorde dig glad igår: en person sa "I won't let them take you away from me".
Vad gjorde du kl 08 imorse: 1st hour. Amerikansk Historia.
Vad gjorde du för 15 min sedan: mejlade med Kayla.
Det sista du sa högt: "Bye, see you later".
Det senaste någon sa till dig: "Bye sugar".
Vad har du druckit idag: cola light.
Vad var det senaste du åt: djungelvrål som mamma skickade.
Vad var det senaste du köpte: lunch i skolan.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.
Vad är det för väder hos dig nu: 15 grader varmt, celcius. moln.
Godaste glassmaken: ben&jerry's pish food
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.
Sover du tungt: jo det gör jag.
Drömmer du mardrömmar: på sistone har jag haft sorgliga drömmar. vet inte om jag kallar dem mardrömmar.
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb. men jag trivs i skolan.
Favoritklädsel: mjukisbyxor!
Favoritlåt just nu: troligvis decode med paramore. eller until the end, med breaking benjamin.
Vad ser du om du tittar till höger: garderob, tv, vägg, kläder.
Vem var den senaste du fick SMS av: chase.
Vad ska du göra härnäst: ta en tupplur! haha.
Höger eller vänsterhänt: högerhänt.
Humör just nu: trött men glad.
Favoritgodis: saltlakrits.
Kläder just nu: blått linne, svarta mjukisbyxor.
Sommarplaner: spendera största delen av juni här i phoenix, sen åka hem och kanske hovefestivalen? :) hinner ej hem till hultsfred :/
Hur många kuddar sover du med: two.
Spelar du något instrument: nej det gör jag inte
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: vänner, familj.
Är du kittlig: beror på.
Vem ringde du senast: CJ.
Stjärntecken: skytt!
Äckligaste insekten: är skorpion en insekt? isåfall säger jag det!
Stökigt eller välstädat: väldstädat.
Längtar du mest efter just nu: mina vänner och min familj i Sverige. :) 

Kommentarer
Postat av: anna

hade du 6 med CJ?

elr e dt nått man bara inte gör i usa?

2009-06-27 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback