you're the only reason I'm not letting go

Vet ni? Idag har jag ätit lunch för kanske tredje gången på sommarlovet. Annars brukar jag äta frukost runt... 14.00 men nu ni! Malin ringde mig igår och frågade om jag vill äta lunch på stan med henne, jag hade då varit väldigt otrevlig och skrikit NEJ och lagt på så jag var en snäll vän och åt lunch med henne idag istället.

För övrigt tycker jag inte att ni ska äta den vegetariska lasagnen på cafe kanel i Gävle, inte gott alls. Nu har jag det sagt. Nu ska jag ta fram EFs packlistor och skriva en lista på vad jag ska ha med mig. Nu. På en gång. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: hannah frelin

åhw. även fast vi inte har vart med varandra på säkert 2 år, och vi träffas nästan aldrig, så känns det så jäkla sorgligt att du ska åka! :O tänk att du ska till USA !!!! :D



när åker du?

jag hoppas du får det helt super, och att vi ses när du kommer hem, om inte innan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback