Leave walking to the world

Fredag!

Sitter i skolan och fördriver tiden till jag ska möta Malin på stan.. Dagen har varit helt okej, provet i morse gick nog rätt bra. Trots tre frågor skrev jag fem sidor. Well well, vi får allt se hur det går. Efter lunchen gick jag och Sreynech och handlade polly och cola, och så hittade jag nya numret av rock sound - perfect afternoon! Nu har hon dock lämnat mig och åkt hem, precis som alla andra i klassen så jag sitter här alldeles ensam och bloggar.

Skolans internetuppkoppling har varit helt messed up hela veckan, och det är inte bättre idag heller. Men jag har ju inte så mycket vettigt för mig så jag kan lika gärna vänta i fem minuter när sidorna laddas..

Nej, nu ska jag försöka få lite gjort och plugga naturkunskap - ekologi! Prov redan på tisdag.. Well well.

Kommentarer
Postat av: Ister

Hej Dotter! Jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 16 så jag kan gå hem....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback