it's much better to face these kinds of things, with a sense of poise and rationallity.

Jag hade tänkt att vara lika duktig som igår, och sova innan klockan 10. Men så blev inte fallet då jag kom på att det var fotboll på tvn. (ARSENAAAAAL!) Jag var hemma hos Adam och vi var så sociala mot varandra. Han tittade på hockey framför datorn och jag låg i soffan och tittade på fotboll. Haha.

Det var något viktigt jag skulle berätta också, men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var.. Förresten så tänker jag inte cykla till skolan imorgon då det snöar ute. SNÖAR. Det är ju skandal. Förutom det så ska vi till reningsverket på studiebesök. Vad kan vi lära oss, att inte spola ner råttor i toaletten kanske?

Nej, nu ska jag sova. Godnatt med er.


Kommentarer
Postat av: srinik

bra jag tänker också ta bussen imorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback