you talk about life, like it's nothing.

MÅNDAG!

Nytt schema i skolan. Verkar helt okej.. Nåja, dagen gick fort. Drog ner på stan med mamma, käkade thai-mat och bäställde nya glasögon. Så imorgon blir det synundersökning sedan får jag mina nya brillor om någon vecka! Ohyes.

Var på fikamöte med EF idag. Jag är så himla taggad på att åka till USA nu. Fick svar på allting jag undrat över, och med tanke på att vi var sammanlagt fem stycken på mötet så fick jag mycket besvarat. Jag ser verkligen fram emot det och jag vill inte vänta i 11 månader! Och jag har bestämt mig för att inte göra ett delstats, eller regionsval. Det känns som att det inte spelar någon roll vart jag hamnar.

Och just ja! Jag ska på EF culture camp innan jag åker till min värdfamilj. Förberedelseläger, i två veckor. Träffa andra utbytesstudenter och lite sådant. Sightseeing i my beloved NY CITY.. JAG VILL ÅKA NU NU NU NU NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback