The hardest part of this, is leaving you.

Dagen har varit bra. Orkar inte räkna upp vad vi gjorde i skolan, eftersom det är ganska irrelevant fakta.

Kvällen spenderades hos Adam, med han själv, Jessica, Jens och FIlip. Det var trevligt, och jag har numera blivit bäst på guitar hero. Okej, en bra lögn! Haha! Har iallafall ingen lust alls att gå till skolan imorgon, men jag har trotsallt sovmorgon till klockan 1.. Ska ta tilfället i akt och besöka min gamla skola. Känns inte så jättekul, men det är ett "business ärende" ;)

Well. Imorgon ryker håret också. Bort ska det. Nejdå, men jag ska toppa det, tunna ut det lite och behålla det mesta av längden. Så nu vet ni det också..


_______
Jag kan ärligt säga till dig att jag mår bra nu.
Don't ever make me feel like that again.

Kommentarer
Postat av: Fille Das Fuck

hahaha :D jaa kung på GH2 vet jag inte om jag kan hålla med om ;) Sitter och smörar på medium ;) puss påre :D

Postat av: jessica.

vad bra att du mår bra igen :)

2007-09-06 @ 11:28:06
URL: http://jesscag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback