Compassions in my nature, tonight is our last stand.

Frisbegolfen eller vad det kallades, var helt okej. Hade varit betydligt mycket roligare om jag hade varit bra på det! Men det var helt okej, dock väldigt blött i gräset. Tror jag slutade på +25 poäng. Efter 9 hål! Ehurm..

Min personliga representant från EF ringde mig idag.. Pratade lite om min ansökan och lite saker i allmänhet. Ska på informationsmöte om en vecka... Om 11 månader flyttar jag. Över andra sidan Atlanten.

Har ingen ork att gå till skolan imorgon. Jag har ont i halsen, och feber. Så inte blev det någon träning för mig idag inte. Tråkigt, men jag vet att man inte får träna när man har ont i halsen. Men vi får vår fältuppgift i skolan imorgon, så jag måste dit och göra den, för den ska redovisas på fredag. Wish me luck.

________________
Mi corazón está abierto, Lo tengo que cerrar.
Me importas tanto, Esa es mi debilidad.
Mis heridas me recuerdan, Que el pasado es real.
Mi corazón está abierto, Para poder sentir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback