- fantastiska Mika!

MIKA! -Så bra det var. Så bra han är!

Det var otroligt med energi en endaste man kan ha. Han hoppade runt, och sjöng och allting var perfekt. Big Girl, Love Today, Grace Kelly, My Interpretation. Så många låtar var så mycket bättre live än jag någonsin kunde tro!

Jag tror det var fler än jag som gick därifrån med ett stort leénde. Och ett stort plus för all den svenska han pratade under konserten!

Skulle kunna skriva så mycket, men jag ska låta bli. En otroligt bra kväll iallafall!

Justja, jag fångade ett plektrum också!


____________________
Yepp, min dåliga mobilkamera.


Kommentarer
Postat av: maaaalin

jag instämme totalt ;D :D trevligt att jag kan kommentera här så slipper jag blogga själv haha :P

2007-11-10 @ 17:11:10
Postat av: lookoverhere

Mika mika mika! hur bra som helst:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback