Flowers and a tired dog


Min amerikan köpte rosor åt mig idag! Jag har något för gult just nu. Tycker det är så fint! I morse så hjälpte vi våra grannar, som har blivit våra vänner, att flytta. De har hyrt ett hus så vi hjälpte till att bära... de har en boxer så Ripley hade riktigt roligt när de sprang i cirklar på gården. Dock så råkade boxern ramla i poolen; han har inte riktigt lärt sig simma ordentligt så CJ sprang i och drog upp honom. Efter flyttandet så åkte vi runt till några thrift stores för att leta bord och andra möbler. Jag har fått nått fnatt att jag ska köpa begagnat och spray-måla dem i eget tycke. CJ skakar på huvudet men följer med på mina utflykter. Han ställde även upp som bärare när jag för några månader sedan fick för mig att börja måla och köpte massa färg... jag säger då det, det är en bra kille! Han står ut med mina idéer. Och köper blommor till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback