Punktförbränning och magmuskler

Har du något tips på dagliga övningar som man kan göra för att träna magen (situps vet jag förstås redan) och hur länge man ska göra diverse saker, du får gärna skriva din rutin, ju fler tips desto bättre! (Take in to consideration att jag avskyr att träna och är nybörjare haha)
Saken är det att det går inte riktigt att punktförbränna. Ska du ha snabba resultat så gäller det att träna hela kroppen tyvärr. Jag vet att i din kommentar skrev du även att du inte vill lägga om dina matvanor och du vill helst inte träna. Jag vet inte riktigt vad jag ska rekommendera för dig om du vill gå ner i vikt. Jag menar, jag kom dit jag är för jag tränade stenhårt och åt lite annorlunda. Så jag tror nog inte jag är rätt person att svara på den frågan. Men om du vill ha tips på magövningar så kan jag rekommendera bar crunch med vikt, crunches (halvsitups), planka och sidoplanka, leg raises och mountain climbers. Jag varierar alltid min rutin för samma övningar med samma motstånd kontinuerligt kommer inte ge resultat. Jag brukar köra 3 set med 20 övningar av varje övning ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback