tack tack!

Tack för alla söta kommentarer om min text! Och alla andra söta kommentarer som ramlar in. Puss på er!

Busy busy dag idag. Jag har nyss varit nere på stan och lunchat med K. Det var trevligt att träffas på riktigt efter ett år. Jag tog en vända på stan och hittade ett linne och småsaker som är tråkiga att lägga pengar på, men saker som dessvärre behövs.

M kommer hit lite senare för middag, sedan drar vi iväg till A för lite festligheter. Det ska bli trevligt att träffa lite folk. Nu ska jag till affären och inhandla middagen. Tråkigt inlägg, men sådant som händer. Jag bloggar kanske inatt om lite USA igen.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag fick reda på idag att jag ska till Phoenix som utbytesstudent i år :) Vem hade du som IEC?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback