Wedding

Jag orkar inte vänta på våra fotografer, dom håller på att sortera och gå igenom fotografierna men det vill jag inte vänta på. Så jag bjuder på några mobil-bilder!
 
Jag sov till klockan 8. Slappade hemma till klockan 1300 då det var dags att åka till golfklubben. Där mötte vi våra hår och make-up personer. Efter några timmar såg vi ut som nya människor. Här inspekterar jag tydligen mina naglar...
 
Jag såg såklart till att ta en wedding-selfie... moget.
 
Min maid of honor, Malin, är gravid. Hon kunde inte böja sig ner och sätta på sig skorna så min syster fick hjälpa till! Är dom inte fina?!
 
Vår fotograf arrangerade något foto och jag tog tillfället i akt att ta ett jag med. Jag ÄLSKADE mina blommor. Så himla fina.
 
Här har ni en halvtaskig bild på godisbuffén! 
 
Här är the seating chart och lite dekorationer! 
 
Så här såg borden ut. Det var lite fler värmeljus utplacerade, men här höll dom på att göra i ordning.
 
Här kommer jag! Insåg inte att jag sjönk ner i gräset med klackarna, så jag snubblade ju nästan på klännigen! Så jag var tvungen att hålla i den lite.
 
 
Och här blir jag Mrs. Sisson!
 
Lite suddig bild men det är nog löften som ges!
 
Här är jag lättad att det är över!
 
Här vet jag inte riktigt vad som händer...
 
MAT! Jag har nog aldrig varit så hungrig i hela mitt liv!!
 
Precis efter vår första dans, om jag inte har fel. Lite halvtaskig uppvikning av släpet ser jag nu, men vad gör det ;)
 
Father/Daughter dance!
 
Vi bodde på the Fairmont Scottsdale Princess som var superfint! 
 
Det var en sådan fin dag, och det gick så himla fort! Våra släkter och vänner höll så fina tal, och det var fantastiskt roligt att alla var samlade på ett och samma ställe. Det kommer mycket bättre bilder så fort jag får dom av fotograferna, och då kommer det även en bättre recap! 
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

ja :) skatteverket bytte mitt namn efter att jag skickat in att fa registrera vart aktenskap I sverige och innan min pappa hann skicka in min namnandring sa nu maste jag skriva om den eftersom de fick mitt namn fel och nu har jag annat namn registrerat... jag orkar inte! haha.

Postat av: Stephanie

och jag glomde saga att brollopet sag helt fantastiskt ut och du sag ut som en riktig princessa!!! Jag har ju saklart kollat igenom alla bilder pa FB flera ganger :) Det ska bli sa kul att se fler bilder :)

2013-08-29 @ 16:10:06
URL: http://stephaniea.com
Postat av: Elli

Underbar klänning, du passar superbra i den! :) Ni ser supersöta ut och ha en lycklig tid tillsammans!

2013-08-29 @ 16:24:23
Postat av: Kristin

Hej! En kompis tipsade om din blogg och måste säga att det är jättekul att läsa. Var själv på utbytesår och bodde i Scottsdale för några år sen och det är riktigt kul att läsa om någon som bor i området, även om jag får mycket tillbaka längtan!

2013-08-29 @ 20:54:00
Postat av: Nadja

Så himla himla fint! Grattis igen, håller med om att blommorna och allt annat var superfint!

2013-08-30 @ 07:26:14
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Joanna

Weee vad fint! Och fan, din klänning var ju Underbar!!

2013-08-30 @ 10:34:24
Postat av: Mandissa

ni är det sötaste par jag har sett!!

Skulle du kunna göra ett inlägg eller en video om din och CJ Lovestory.

2013-08-31 @ 20:17:15
Postat av: Elin

GRATTIS!!! Och vad fantastiskt fina ni båda var!! Blommorna var helt underbara :)

2013-08-31 @ 21:50:26
Postat av: Hanna Watson - nygift i Kanada

Stort grattis till bröllopet. Jag gifte mig förra sommarn med min kanadensare och det var verkligen det roligaste och bästa jag gjort. Allt lycka!

kram
Hanna Watson

2013-09-02 @ 20:29:23
URL: http://exiback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback