Sleepy Sunday

Vaknade imorse av att CJ och Ripley lekte i sängen. Klockan 07.00... hehe. Vi hade tid hos veterinären klockan 08.40 så det gjorde inte så mycket. Hur som helst så fick Ripely sin första spruta idag och vi köpte lite nödvändigheter. Vi ska tvätta hans öron senare. Kan bli intressant.

Idag måste jag plugga hela dagen. Jag har en muntlig presentation imorgon i Psykologin, sedan har jag datorkunskapsprov på åtta kapitel på tisdag. Det tar liksom aldrig slut. Men om en månad så har jag final exams i alla ämnen och sedan jullov! Och då blir det Sverige!

Hoppas ni haft en trevlig helg, Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni köpt hunden eller vad hände? :)

2011-11-15 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback