September 29, 2013

Förstår ni att det är oktober nästa vecka? Tiden bara rusar iväg och jag har fortfarande inte fått iväg mina tack-kort från bröllopet... skolan rullar på, jobbet rullar på och dagarna bara försvinner. Det har varit lite saker som hänt här borta så vi har haft fullt upp. 
 
Köpte en bröllopspresent till mig själv. Jag är väldigt nöjd. Vad jag är mindre nöjd med är att vi fått slänga ut massa pengar på ny styrservo, däck och annat till min bil. Så himla tråkigt, men himla tur att vi hade pengar undansatt för sådana saker. Känns jobbigt att försöka vara vuxen och ansvarig.

Våra affärer har exploderat med höstnoja. Pumpor överallt. I pajer, kakor, ljus, body lotions... jag älskar pumpa. Finns inget bättre än pumpkin chocolate chip cookies.
 
 
Jag och CJ har haft en jättemysig helg. Nästa helg ska vi ha en garage sale. Vi har massa saker som vi inte har nytta av som vi tänkte sälja. Jag tänkte sälja lite kläder och kanske någon väska; CJ har massvis med bildelar och verktyg. Jag har några tråkiga måsten framöver, så som att gå och kolla min syn då jag märker att jag inte ser tv:n från soffan längre... jobbigt att ens tänka på vad det kommer kosta. CJ har någon sorts försäkring för eye-exams genom jobbet men jag vet inte om det täcker kostnade för glasen om jag behöver nya glasögon. Sedan ska jag köpa en extern hårddisk så jag kan rensa min dator i hopp om att den blir lite snabbare. 
 
Jag funderar även på att registera mig för ytterligare en halvmara. Jag känner mig ganska less på CrossFit just nu så det kan vara kul att få börja löpträna lite också. Vi får se. Jag sade ju förra året att jag aldrig skulle springa en till halvmara... but here I am! 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Älskar Michael Kors, bra val! Hatar att lägga pengar på bilen, vår gamla bil krånglade en hel del och gav till slut upp..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback