Deep tissue no more issue

Idag har jag varit iväg på deep tissue massage. Här satt jag och väntade på att få åka.
 
Idag var det molnligt i stan. Himla skönt. Det har varit fruktansvärt varmt för att vara September. Jag ser fram emot svalare väder!
 
Så här nöjd var jag efter min massage. Sedan jag började CrossFit har deep tissue massage blivit lite mer av ett krav. Brukar säga till CJ att jag inte längre går på massage för avslappning, mer för att knåda ut alla muskler i ryggen. Jag älskar när terapeuten står med armbågarna och knådar ut musklerna med all sin kraft. Älskar när det gör sådär ont. Känslan efteråt när man sträcker på sig och känner sig mjuk!
 
Jag har även varit till LuluLemon idag; en av mina toppar jag köpte saknade ett ilägg för bh:n så jag var tvungen att fixa det. Sedan så har jag städat hela huset, det var på tiden! CJ har skola hela helgen (EMT recertification som han måste göra för jobbet), så jag har huset för mig själv. Imorgon ska jag plugga lite; på måndag ska vi bjuda Lisa, vår wedding planner, och hennes kille på middag för allt jobb hon gjorde gratis åt oss. Vi ska till the Melting Pot. Åh, fondue...

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hej! Du har ju tränat crossfit rätt länge så jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig lite med att reda ut mina tankar... Det är nämligen så att jag funderar på att börja. Okay, läs: vill jättegärna men vågar inte då min kondition antagligen slår nya bottenrekord varje dag. Hur kände du när du började? Går det att komma in i det om man egentligen aldrig har tränat i hela sitt liv? Och sen den eviga frågan: Hur f*n får man tummen ur baken och faktiskt gå dit? Jag menar det är ju ändå pengar man måste betala varje månad och inte vill kasta i sjön.
flummig kommentar men helt enkelt; Borde jag börja crossfit?

2013-09-09 @ 22:17:30
Postat av: Hanne

Och givetvis, grattis och lycka till med äktenskapet!! :)

2013-09-09 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback