You make a man wanna speak Spanish

Enligt förfrågan av min bästa vän så bloggar jag. Hon hävdar att jag nu har sommarlov, därför borde jag blogga mera eftersom jag har mer tid. Idag körde vi ett skitkul pass på CrossFiten som körde slut i mina lår. 21-15-9: deadlifts (83 lbs), jumping squats och sit ups. Tog mig 4:05 min. Jag stannade även kvar med Alexa efteråt och jobbade på mina ring dip-holds. Mitt gym har kvalificierat sig till Soutwest Regionals som lag, och en av våra coacher i individual. Idag köpte jag ett linne som stöd, så klart!
 
Skitdålig bild men det står CrossFit Magna Southwest Regionals 2013. På baksidan är det en sträckgubbe med en skivstång ovanför huvudet, och så står det "Team Magna." Det är stort och löst, vilket de inte brukar beställa. Jag hatar linnen/t-shirts som sitter supertight när jag tränar. Tycker det är skitjobbigt.
 
Jag har köpt glittrigt rosa nagellack och målat naglarna med det. Tycker inte det är okej med glittriga naglar när man är över tio, men nu helt plötsligt har det fallit mig i smaken?
 
Idag så käkade jag middag med CJ, hans chef och dennes fru. CJ ringde och frågade om jag skulle med, och jag frågade om det var okej om jag kom i träningskläder. "Ja, självklart!" Sedan blir han tyst. "Vänta, luktar du svett? Lukta inte illa!" Hehe. Turligt nog var vi på en snabbmatsrestaurang, så ingen höjde på ögonbrynen. Vet inte om chefens fru fick gott intryck, men hon hade också träningskläder, så det var nog okej.
 
CJ är ledig imorgon och det ska bli så skönt att umgås med min karl! Mellan hans jobb och brottning har det funnits noll tid. Vi ska gå igenom lite immigrationsgrejer och uträtta några ärenden. Och kanske ta en nap. Det tycker jag låter som en bra idé. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lärt CJ någon svenska?

2013-05-17 @ 09:19:51
Postat av: Elli

Är det möjligt för dig att bli amerikansk medborgare? Kostar det? Hur länge tar det? Gillar din blogg jättemycket :)

2013-05-17 @ 19:29:32
Postat av: malin

tummen upp för ett inlägg! :D hahah jag älskar att du träffade hans chef med fru för första g¨ngen i träningskläder :d

2013-05-19 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback