Monday May 20th

 
Idag hade jag möte med Lisa, vår bröllopskoordinator. Vi gick igenom massa detaljer och snackade bröllop. Kan inte riktigt prata med någon annan om det, eftersom alla andra inte bryr sig ett smack. Men det är så klart förståeligt, vem orkar lyssna på bröllopssnack dag ut och dag in? Inte CJ, ialla fall...
 
Körde ett kul pass på CF idag. 
2 rounds of:
30 KB Swings (35lbs)
30 Lunges (35lbs)
30 Push ups
30 Squats
11:27. 
 
Kändes väldigt fint i rumpan efter andra rundan. Det enda jag kunde tänka på var "det gör inte ont nu jämfört med imorgon." Funkade inte riktigt som motivation. Något annat som hände idag var att CJ lämnade in bilen för ett nytt avgassystem. Han ringer på vägen hem "åh, Emilia, gå ut nuuu!!!" Jag går ut och han swischar förbi med bilen, stannar framför huset och revvar motorn. Suck, killar. Sedan skulle jag promt med i bilen och åka för att lyssna på avgassystemet. Han körde som en biltjuv och jag hoppades lite i hemlighet att han skulle åka fast för fortkörning, bara för att han var glad som ett barn på julafton... hehe.

Kommentarer
Postat av: malin

hehe jag känner igen det där ;) killar och bilar..

2013-05-21 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback