Manikyr, pedikyr och sista dagen i skolan

Idag var det sista dagen i skolan innan slutproven. Skönt! Jag behöver inte göra mitt slutprov i makroekonomi, vilket var en stor lättnad. 
 
När jag kom hem från skolan idag så åkte jag och mamma iväg och fick manikyr och pedikyr. Kvinnan tittade på mina händer som är slitna av crossfit och sade "very baaad, need manicure." Jag sade vänligt nej, eftersom jag vet att de bara vill sälja mer. Dock gav jag med mig till slut. Och nu är naglarna fina! Väldigt våriga med rosa.
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Känner mig inte helt hundra och vi har en del saker att göra i helgen. Bland annat förlovningsfoton. Ugh.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Jag tycker verkligen att det är hur coolt som helst att du bor i USA och att du just nu lever det liv som jag alltid har drömt om! Just därför så undrar jag några saker: hur träffade du din fästman? Vad vill du göra när du har gått klart skolan? Tror du att du och han kommer flytta till Sverige någon gång i framtiden? Vilket tror du är det bästa sättet att träffa och lära känna native americans om man skulle åka som au pair till USA?
Tack för en jättebra blogg och inspirationskälla!

Svar: CJ var sonen i familjen som jag bodde hos under mitt utbytestår, så det var så vi träffades! Jag vet inte riktigt vad jag vill göra när jag är klar, kanske någonting med affärsjuridik. CJ är öppen för att flytta till Sverige, men vår närmsta framtid är i USA. Hm, native americans så som "indians"? Det vet jag faktiskt inte. De bor rätt reserverat, förutom dem som inte bor på reservat. Jag har tyvärr inte så mycket koll. Tack! :)
emilia

2013-05-05 @ 13:19:34
Postat av: Anonym

Vad är det för färg och märke på nagellacket? Fin färg!

2013-09-09 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback