Here goes nothing

Idag skickade jag in alla papper till USCIS. Jag dubbelkollade säkerligen tjugo gånger innan jag åkte till posten. Efter jag postat det fick jag panik och tänkte "nu har jag säkert glömt något." Men håll tummarna nu.
 
Så här glad var jag att allting var i ett kuvert och på väg till Chicago...
 
Fast egentligen var det så här.
 
Nu är det bara att vänta och vänta och hoppas på det bästa. Jag fick ett tracking nummer av posten så nu skall jag kolla varje dag vart mitt lilla paket är. Jag är så stressad över allt med det här så jag tror jag ska gå och köpa mig en Yoga-dvd som jag kan utöva. Nu är det illa, folks.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det du ansöker om? :)

Svar: Permanent uppehållstillstånd!
emilia

2013-05-31 @ 04:37:11
Postat av: Anonym

varför ansöker du inte om medborgarskap?

Svar: Man kan inte bara ansöka om medborgarskap. Måste ha ett permanent uppehållstillstånd i två år innan man får söka om att bli medborgare.
emilia

2013-05-31 @ 17:22:10
Postat av: sarah

håller tummarna! :)

2013-06-02 @ 23:40:14
Postat av: Anna

jaha va kul! visste inte man kunde göra det på F-1 visum, eller har jag missat att ni redan gift er? :P

Svar: Jag har gjort AOS; jag berättar om allting när det är klart!
emilia

2013-06-06 @ 08:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback