När det suger att bo på andra sidan jorden

Vid sådana här tillfällen så suger det att bo på andra sidan jorden... min bästa vän, Malin, och hennes kille väntar barn och jag är så glad för deras skull! Men det gör lite ont i hjärtat att jag kommer vara här när denne kommer till världen. Jag kommer inte få hålla i nyfödd bäbis, jag kommer inte få komma med blommor; istället får jag vänta ivrigt på ett meddelande över nätet. Men det bästa, med vår vänskap, är att hon tar sig tiden att ringa mig på FaceTime, direkt efter testet visar positivt, och delar med sig av nyheterna. Åh, de kommer bli så bra föräldrar! Grattis M&M!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh min underbara bästa vän, barnet kommer få lära sig tidigt att det finns ett land som heter Usa där världen bästa tant Emilia och farbror cj bor. Och får följa med och hälsa på er <3

Svar: TANT?! Föredrar Aunt ;)
emilia

2013-06-06 @ 18:35:00
Postat av: Ann

Väldigt fint skrivit Emilia . Blev riktigt rörd . Du är en fin vän.

Svar: Kram!
emilia

2013-06-06 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback