June 5

 
Hej! Jag har inte bloggat på hela veckan. Inte för att jag gjort något speciellt, utan jag har bara haft noll saker att blogga om. Hur som helst. Idag satte jag ett nytt snatch PR på 78 lbs. Stark som en mygga ser ni ju att jag är :) Snatch är det absolut svåraste lyftet för mig, men jag har kommit en bit på vägen!
 
Igår så gjorde jag en typisk "Emilia." Lockade håret och satte locktången på halsen. Mysigt.
 
Och denna skönhet blev min idag. Jag lade ögonen på den för första gången förra månaden när mamma var här. Idag så sade hon åt mig att köpa den, för det var jag värd. Kan dock tillägga att jag köpte den på Nordstrom Rack, vilket är ett budgetställe, typ som en Nordstrom Outlet. Det fanns en kvar, det var liksom menat. Men inte så menat att jag hade betalt fullpris på den :) Men den är så fiiin!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Aj som f*n! Det där måste göra ont :/

2013-06-06 @ 09:16:22
Postat av: Nadja

Det där märket ser äckligt smärtsamt ut, vill aldrig nånsin locka/platta håret igen :P Jag har exakt den där plånboken i både rött och svart, älskar den! Den är så perfekt!

Svar: Det är sjukt! Det har blivit gult och varar och jag måste ha på någon kräm och plåstra om det... skall aldrig mer locka håret med den där dumma locktången!! Hehe. Visst är den fiin? Jag älskar den. Den passar så bra i handen.
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback