I did it

Tänkte bara uppdatera er om hur det gick efter det här. Efter de första 2 miles så var jag mentalt inställd på att det här var nog det värsta jag gjort i mitt liv. Efter boxjumps trodde jag att jag skulle svimma. De sista två miles så grinade jag lite. Det var stekhett. Symptomen av heat exhaustion kom krypande: tuppskin fast man svettas otroligt mycket, fryser fastän det är hett ute. Illamående. Yrsel. Jag kände igen det mesta från mina långpass då jag tränade inför halvmaran. Usch, det är farligt att vara ute i hettan. Men vi hade gatorade och lite annat att fylla på med när vi var klara med passet. 53 minuter tog det totalt. Sista 2 miles tog mig 20 minuter. Lite perspektiv på hur man påverkas av ett tufft pass och 40 grader. Inget jag rekommenderar. Jag skulle säkert älskat det här passet, i ett Arizona i december. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lamis Qasimova

Din blogg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback