The day I went broke

 
Jag är inte en riktigt crossfitter. Jag gillar inte bacon (speciellt mycket), och jag går inte runt i Lululemon hela tiden. Men idag så blev jag av med lulu-oskulden och köpte mig en sport BH och ett linne. Jag åt dock inte bacon. Satte även min Clean & Jerk på 123# på första försöket. Clean:ade 128# två gånger, men det blev ingen jerk (men ett PR på clean!). Nu ska jag sova; har mycket att göra imorgon med internship. Måste bygga en hemsida och en blogg(!)... ha en bra dag, Sverige!

Kommentarer
Postat av: SF

Bacon är inte särkilt nyttigt ändå! :) Inte av gris iallafall, och nu talar jag inte ifrån en muslims synvinkel utan utifrån ett hälsoperspektiv :)

Postat av: Mk

Det är inte bara från ett muslimskt synvinkel, utan även ett judiskt, vegan och vegetarianskt. Det är ju inte bara muslimer som inte äter fläsk.

2013-07-31 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback