En månad kvar!

Om precis en månad så gifter jag mig med den här karln. EN MÅNAD! Det är ju ingenting. Påminner mig också om att skolan börjar om en månad. 7 kurser kvar och jag har min AA - alltid något! Här får ni förresten några fler förlovningsfoton.
 
Men vet ni vad som hände idag?! Jag satte PR på Clean & Jerk... 123# !! Tio lbs mer än senaste PR. Så här gick det till: 113#, lätt som en plätt... Coach säger åt mig att gå upp till 118#. Clean går bra. Jerk? Nope. Inte det minsta. Tre försök, fula ord... well, det gick bara inte. Andra coach säger "gå upp till 123#." Här börjar jag fundera hur hans hjärna fungerar? Hur i hela världen skall jag orka tio lbs mer än min förra rep? 6 försök tog det. Jag hade inga problem med mitt clean, men jag kunde inte få vikten över huvudet. Kom halvvägs, var inte snabb nog i min punch, svor som ett djur... men till slut, på sjätte försöket, så gick det. Lite press på slutet, men jag fick upp vikten, ihop med fötterna, balansera vikten... and DOWN GOES THE BAR... Hela gymmet jublade. Och jag har även lärt mig att jag har lite stage fright. Klockan fem gruppen hade kommit in och alla tittade på mig på mitt sista försök. Bara det gjorde så jag höll på att kissa på mig. Så, there you have it! Om någon läst min väldigt ointressant PR-historia: tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilka fina foton! Häftigt att det snart är dags för bröllop och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback