Welcome back, träningsvärk

Tog två veckors vila i Sverige. Gick tillbaka till gymmet igår. Var så nära på att grina av utmattning. Om inte en av grabbarna på gymmet hade kommit fram och high fivat mig när jag låg på golvet hade jag nog bara legat kvar och grinat. Pathetic. Gårdagens pass:
 
 
Strength: (så tungt som möjligt)
1 EMOM for 7 minutes.
1 Power Clean
1 Hang Clean
1 Push Jerk
 
Gymnastics:
Strict toes to bar 5x5
 
WOD:
50 Burpees
15-12-9
Push Press
Pull-ups
Pistols
50 Burpees
 
 
Jag har sådan träningsvärk idag. Speciellt efter pistols. Och i axlarna. Jag tror kroppen var rätt trött efter flygresan också, för så här slut brukar jag inte vara även om jag vilat i två veckor. Mina förhårdnader i händerna hade läkt fint i Sverige. Nu är de tillbaka. Sexy.
 
 

Kommentarer
Postat av: mk

Varför skaffar du inte "träninghanskar". De som brukas användas när man lyfter vikter så slipper du sår osv

Svar: Mina händer får sår när jag gör pullups eller toes to bar. I vanliga fall använder jag chalk och då är det bra, men jag gjorde inte det här om dagen, därav upprivningen.
emilia

2013-01-12 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback