Fullt upp

Det har varit full upp här hemma! Vi har haft besök av släktingar och jag har träffat olika vänner nästan varje dag. Stressigt, men kul att träffa alla man inte sett på ett tag!
 
Igår var jag ute och åt med Louise och Viktoria. Vi fick till Allstar och jag åt en redig pasta som var toppen.
 
Det var riktigt trevligt att bara sitta och prata i några timmar. Vi gick senare vidare till Brända Bocken här i Gävle, men det var ganska folktomt. 
 
Idag har jag packat ihop alla saker jag ska ha med mig tillbaka. Folk har önskat choklad, därav den stora högen choklad. Jag har även köpt massa kläder till mig själv, så det är lite mer än jag kom hit med! Imorgon är det sista dagen i Sverige igen innan jag åker tillbaka till USA.

Kommentarer
Postat av: mk

Hej. Jag undrar om det är realistiskt att gå ner 20 kg på 6 månader eller är tiden för kort.

Svar: Oj, jag vet faktiskt inte. Det beror nog på hur mycket du väger i nuläget. Jag menar, väger du 70 och vill gå ner till 50? Det är ju väldigt drastiskt och kanske inte så hälsosamt. Men jag vet faktiskt inte - jag vägde mig inte under min viktnedgång så jag har inget att gå av, tyvärr.
emilia

2013-01-06 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback