Arizona cold and shattered glass

Visserligen bor jag i en öken, men det blir riktigt kallt på nätterna. När jag skulle till skolan i tisdags så fick jag dock skrapa rutorna! Mina vindrutetorkare funkar inte heller, så jag fick ta vantar och torka bort vattnet. Redneck, me? 
 
 
Igår när jag diskade så skulle jag ställa ner locket till pannan på spisen. Av någon anledning så hamnade locket på kanten, och sedan sade det bara klirr och den gick i tusen bitar. Glas överallt! De fortsatte att spricka när det låg på golvet så jag stod superstilla till det slutade. Ripley var ute på baksidan, som tur var, då hela köket var fullt av glas. Jag är så klantig. 
 
 
Igår på morgonpromenaden fick vi besök av den här prärievargen. Jag pratade med en av kvinnorna i området och hon sade att flocken som bor här har mellan 10-12 medlemmar. Kul. De tar små hundar om de får tag på dem, men Ripley är ungefär lika stora som dom själva, så förhoppningsvis lämnar dom Ripley ifred. 
 
 
Nu måste jag åka iväg till skolan igen. Jag har Macroekonomi som sista lektionen för veckan, jag är så trött i skallen. Ikväll ska jag iväg på CrossFit; jag måste även köpa nya skor för CF, men det är så dyyyyyrt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Du tipsade om ett magträningsprogram som du själv körde under 30 dagar, skulle du kunna beskriva programmet i ett inlägg och länka? Jättekul! :) Bra motiverande blogg!

2013-02-01 @ 22:02:42
Postat av: mallanbrallan

ni får nöja er med värme på dagen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback