Human clothes

Lite nu och då trillar det in kommentarer om hur jag klär mig. Ointressant med en släng av casual. Idag så jag ut så här, jag dokumenterade det för er så ni skulle få se en gång för alla. Jag står på vardagsrumsbordet för det är den enda spegeln vi har så jag kan se hela mig (men jag måste alltså stå på bordet, hehe.)
 
Mörkblå jeans från Gina Tricot, Röd/vit-randig top från Forever 21, kavaj från Forever 21, röda ballerinaskor frå någon butik i Gävle, och väska från Steve Madden. Done and Done!

Kommentarer
Postat av: malin

snygging! ;-)

Postat av: Moa

Älskar kavajen, det ser alltid lika stiligt ut! Du borde verkligen satsa på människo-kläder oftare, haha! :))

2013-02-03 @ 22:34:50
Postat av: Nadja

Vad fin du är! Söta ballerinas!

2013-02-04 @ 06:21:06
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Kaffehörnan

Vad snyggt outfit

2013-02-08 @ 06:30:52
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback