Årets förkylning

Jag åkte på en riktigt förkylning i veckan. Jag börjar äntligen bli bättre, så idag tog jag tag i saker och tog mig ut för att uträtta ärenden. Jag och CJ käkade lunch tillsammans på the Pita Pit, sedan stack vi och handlade mat. Hans high school brottare är klara för säsongen nu, så vi kommer äntligen ha lite fritid tillsammans. Dock så startar CJ ett nytt jobb om två veckor, så då kommer vi inte alls ses något alls under veckorna. Tråkigt!
 
Dessa killar har så kul tillsammans - de lekar hela hela tiden. Nu har de dock somnat på soffan! Som ni ser så finns det ingen plats för CJ... hehe.
 
Och så här glad var jag att min förkylning börjat bli bättre. Kvällen har spenderats med att rosta mandlar och adressera bröllopsinbjudningar... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :)

Detta är inte relevant till inlägget, men Alla hjärtans dag är på torsdag, och jag och min pojkvän studerar på olika orter och kommer därmed inte spendera den dagen tillsammans. Hur firade du och CJ Alla hjärtans dag när du bodde i Sverige efter ditt utbytesår?
För övrigt tack för en grym blogg som jag följer dagligen! :)

Svar: Hej! Oj, jag tror inte vi gjorde något speciellt då vi var i olika länder - inte vad jag har minne av i alla fall. Jag har aldrig varit en stor firare av alla hjärtans dag, så det kan nog vara därför :) Men jag skulle tycka det var kul att ha något konkret - posta över choklad, buda blommor eller skicka något gulligt. Lycka till!
emilia

2013-02-11 @ 21:48:29
Postat av: stephanie

Sv: Jag vet! Fast om det är en $10 ring så känns det inte så värt att förminska den, då köper jag kanske hellre en ny. Är den en $100 eller $1000 skulle jag göra det på en gång :) jag planerar att behöva resize min riktiga ring när den kommer, whenever that is :)

Postat av: Stephanie

Ja det har du rätt i! Jag skulle ändå inte ha på mig den så fort jag får min riktiga ring :) han har mitt pinterest account på sin telefon så han får lite inspiration ;) haha. Jag får nästan lite ont i magen när jag kollar priser dock, jag kommer gå runt med det dyraste jag någonsin ägt på mitt finger!!

2013-02-12 @ 19:36:46
URL: http://Stephaniejf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback