1 mile Run

Ni vet hur jag skrev igår att Laura ville springa en mile under 8 minuter? Vi sprang på 07:57! Det var en hel minut PR för henne! Så himla kul. 

Så när man börjar träna så förväntar man sig att man skall få köpa kläder i en mindre storlek... Jag har fått börja köpa större tröjor och linnen. Min rygg/axlar bara blir bredare. Byxor och jeans är bara ett stort skämt just nu. Låren och rumpan växer, midjan är samma storlek. När man äntligen hittar ett par byxor som sitter bra över låren så är dem alldeles för stora i midjan. Min midja är en storlek 6, medan låren är en 10:a. Tack för den, CrossFit. Men sedan har jag blivit en jäkel på att lyfta vikter på sista tiden... :-) Jag kanske inte är supersmal och nätt, men jag är stark!




Kommentarer
Postat av: Emma

Prova att kolla pa levis pa jeans. De har versioner for oss med "junk in our trunk" och behover en smalare midja. De mater dig gratis ochsager vilken modell som borde passa dig bast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback