Lördag

Jag har knappt tid att andas mellan förberedelser inför bröllopet och mitt internship. Dessutom, mitt uppe i allt, så bestämde jag och CJ oss för att måla om hela vardagsrummet förra helgen. Why not?
 
Jag kom hem och badade efter träninsgpasset här om dagen. Som ni ser så står Axel i bakgrunden, redo att hoppa i poolen! Jag är superröd i ansiktet och bröstet efter en mördar-WOD.
 
Jag har tagit tag i saker och nu har jag bara två sycken kvar att göra... äntligen! Och så ser ni färgen våra nya väggar.
 
Igår hämtade jag mina ringar. De har varit på verkstaden och de har blivit dippade i mer guld och snyggats till inför bröllopet! Nu är det nära, folks!
 
Nu ska jag göra mig i ordning, sedan kommer CJ:s mamma och hämtar mig och vi ska iväg på mina sista provning av klänningen!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad spännande och pirrigt att gifta sig snart! Hur länge har ni varit förlovade? :)

Svar: Sedan december 2010! Så ett tag :)
emilia

2013-08-10 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback