LIFE AT THE MOMENT

Livet just nu:
Möte med wedding planner igår, stressa att göra klart allting. Har en miljon grejer att göra på internship. Har äntligen skickat iväg alla immigrationspapper igen efter request for intitial evidence då vi har haft problem med skattebevis. Familjen kommer på fredag och jag får semester, så välbehövligt. Kurser börjar på måndag och jag har inte köpt en endaste bok. Ripley tuggade sönder mitt enda par flipflops här om dagen. Gymmet är bästa tiden på dagen för jag får svettas med mina tjejer. Bröllopspresenter börjar anlända, fina grejer har vi fått! Jag har världens bästa kille vars efternamn jag tar om en och en halv vecka. Familjen här borta har varit så hjälpsamma med bröllopsfix senaste veckorna - jag är så tacksam. Jag längtar så efter att få krama på mina föräldrar. Att vara så här nära bröllopet är sjukt stressigt men härligt. Jag har sju kurser kvar till jag tar examen med en av mina degrees. CJ har skrivit prov för fire department (håll tummarna!). CJ blev erbjuden jobb och promotion i Texas, vi tackade nej. Jag är promenerare åt en söt schäfer-valp på dagarna. Jag vill så gärna blogga om allting men det finns inte tid. Nu ska jag superjobba de sista två dagarna innan semester. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Håll ut! Låter väldigt stressigt allting :/ Men snart lättar det. Just hang in there! Kram

Svar: Det löser sig :) Tack! Kram!
emilia

2013-08-15 @ 00:29:21
Postat av: Nadja

Fy, vad jobbigt med så mycket att göra men när du väl står där på er dag kommer det såklart va värt det! Hoppas att ni får allt och mer på er bröllopsdag, ser fram emot bilder :)

Svar: Tack! Det ska bli så skönt när det är över, hehe!
emilia

Postat av: Ninja Ister

Haha.. Du skriver så att stressen märks. Lite staccato, inga nya stycken utan allt i ett.

Puss. Vi ses snart!

Svar: Det som var meningen, ville bara få ut allting och vara klar ;) Puss!
emilia

2013-08-15 @ 07:18:03
URL: http://isterister.wordpress.com/
Postat av: Stephanie

Njut nu när familjen kommer!!! :) bloggen kommer sist så strunta i den nu och ha de så mysigt!! :)

2013-08-16 @ 20:56:35
URL: http://stephaniea.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback