Side braid and a workout that almost had me crying

I förrgår var jag till ett wedding expo med min vän som är bröllopsplanerare. Det var free gifts så det är klar man går! De fixade även hår och smink gratis, så jag kom hem med en sidofläta och lockat hår. Kände mig lite fin när jag åkte till gymmet - kände mig inte lika fin efteråt dock. Gårdagens WOD var:
 

Strength
1 Clean & Jerk every 0:30 for 10 minutes
(use 10-20# heavier than your Grace weight)

WOD
400m run
40 wall balls
400m run
30 wall balls
400m run
20 wall balls

Tid: 11:49.

Jag var ju sjuk i en och en halv vecka och det känns som sjutton i kroppen. Jag var slut efter första 400 m run. Fuck. Det var även första gången jag gjorde wall balls så jag gjorde med en 10lbs boll, 10 eller 14 lbs var rekommenderat för tjejer. Clean and Jerk vikt vill jag inte skriva då det är så lite... hehe. Men jag får åtminstone sätta vikter på stången nu, det är alltid något. Jag har lagt på 20 lbs den här månaden, så det är alltid något.


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback