Pretty much sums up my day

Kontemplerade i en kvart om jag skulle käka en bit av kakan jag bakade igår. Jag ska träna om tre timmar, så jag ville helst inte äta något sockrigt innan det. Men, instinkten tog över och jag gick och skar upp en bit kaka. Sedan hände ovanstående incident. Well then universe, jag äter väl inte kakan då... Hur som helst. Det blev ingen kaka och nu sitter jag här och surar, hehe. Nu ska jag iväg till skolan för att plugga matte med Jason inför vårt prov imorgon. Sedan ska jag iväg till crossfit för ett träningspass.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Jag vill minnas att du för rätt så länge sedan skrev något om nån Jillian Michaels DVD. Vad hette den?

Svar: Ja, det var the 30 day shred :)
emilia

2012-09-11 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback