Några bilder från vårt nya hem


Vår TV ser jätteliten ut då väggen är så stor. Den är 50''! Den ska monteras upp på vägen så fort CJ kan hitta sin "stud finder" i någon av lådorna.


Jag dukade bordet idag; CJ har ingen kniv, hehe. Han använder den ju ändå inte...


Sötpotatis, morötter (jag stavar alltid moröter som att morra, sedan måste jag ändra...) och rödlök. Väldigt höstigt!


Jag kunde inte låta bli att köpa mini pumor på affären igår. De är så söta!


Hyllorna kom med huset. Less shit we have to put on the wall!

Detta ser man när man kommer ut från sovrummet. Ripley smög in i bilden. Jag älskar vårt sovrum - vi har en walk-in closet och ett master bathroom med dubbla handfat, och en dusch och toalett! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint ni har det! Och ne förstår inte varför alla amerikanarna bara äter med gaffel haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback