I think I need your help

Jag har, som ni säkert ser, gjort om designen på bloggen lite. Jag upptäckte till min förvåning att kategorin utbytesår 08/09 inte fungerar! Jag har kategorin i bloggen, med alla inlägg i den, men det fungerar inte att klicka på det. Bilden nedan visas. Jag vet inte om det varit så ett tag, eller om jag ställde till det när jag var och ändrade i stil och kodmallarna. Jag har trots allt nästan ingen aning vad jag sysslar med. Det är trial and error. Jaja, nu till min fråga: vet någon av er där ute hur jag fixar det här? Jag har googlat men inte hittat någonting. Har jag av misstag tagit bort länken som tar mig till den kategorin? Help, please!
 



Kommentarer
Postat av: Elin

Den har varit borta länge:/

Postat av: Ninja Ister aka Morsan

Länken ser ut att vara helt okej, (jag har provat med lite olika stavningar också, med slash och å) så jag funderar på om du har grejat med dina kategorier av misstag - kanske råkat få ett mellanslag i kategorinamnet (i administrationen) eller satt ett kryss fel någonstans.

2012-09-02 @ 16:19:44
Postat av: mk

Jag har försökt gå in i de arkivet några veckor sedan innan du ändrade designen, så jag tror inte det har med designen att göra eller?

2012-09-02 @ 20:54:45
Postat av: Julia

Hej!
Skulle du kunna lägga ut "30 days ab-challenge" igen? Jag hitter inte länken som du la ut för några månader och jag skulle vilja pröva det!
Din blogg är grymt motiverande!

Svar: Den är länkad i det här inlägget. http://emiliaaj.blogg.se/2012/june/ab-challenge-you-up.html#comment
emilia

2012-09-02 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback