Boston


Photo:
trail chatter.
 
Jag vet inte om jag talat om för er, men nästa vecka åker vi till Boston! Det blir jag, CJ, Cindy och kanske Cindy:s nya kille. Det har varit planerat ett tag och det kommer bli så kul! Jag har aldrig varit till Boston, men min vän Caitlyn som är en Boston Native har givit mig några tips på vad vi ska göra och var vi ska äta. Jag ser mest fram emot mitt besök till the JFK Presidential Library and Museum. CJ, å andra sidan, ser fram emot en Patriots-match. Det ska bli skönt att komma till lite mildare väder, och det ska bli kul att se mer av östkusten. Jag har sett en del av USA men det mesta här i borta i väst. 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ah vad avundsjuk jag blir. Jag bodde i Boston i 3 ar (ett ar som au pair och pluggade i tva ar) och jag saknar det hur mycket som helst!

Postat av: Johanna

Ahh, vad mysigt! Hur lange blir ni borta? Boston ar valdigt mysig stad! :)

2012-09-06 @ 13:26:32
URL: http://loppansworld.blogg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vad häftigt att åka dit!! :)
Hoppas ni får en bra resa.

2012-09-06 @ 15:52:24
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Postat av: Therese Göthe

Boston är fantastiskt underbart med extremt mycket historia. Vädret här är fortfarande bra och förhoppningsvis håller det i sig till nästa vecka. Beroende på hur länge ni är där så måste ni ju besöka "the rock" i Plymouth. Haha.

2012-09-07 @ 03:30:02
URL: http://thereseelaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback