Fredag

Denna dag började med städning. Jag klev upp 06:30 för att börja städa lägenheten. Vi ska lämna in nycklarna på söndag så vi måste städa ut allting. Så tråkigt. Jag mötte sedan upp CJ för lunch, sedan stack jag iväg för en study session med Cody och Andrew från min business law-kurs.
 
Dagen avslutades med ett träningspass. Jag gjorde back squats och kom äntligen över 100lbs, och det gick lätt! Vi har tagit det lugnt med mina back squats, men det känns skönt att åtminstone få lägga på lite tyngre vikter. Dagens WOD var 3000 m row och lateral jump burpees med partner. Droppade svett som en karl. Mysigt.
 
Kvällen spenderades i Norterra där det var en car show. Jag köpte frozen yogurt och nu mår jag så illa så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag åt nog lite för mycket... Nu ska jag sova på soffan, ha en bra helg Sverige!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Har en länk till din blogg på min, hoppas det är ok? :) ha en bra dag!

Svar: Tack, det går jättebra!
emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback