You told me, you never fall in love

Det har varit en sådan lång dag idag! Jag har precis gjort klart min matteläxa, och nu ska jag snart iväg till gymmet. Igår hade vi konditionsträning, vi skulle springa totalt fyra km så snabbt som möjligt, och vi fick totalt 6 minuter vila. Tråkigt! 
 
Den här helgen har jag massvis med skolarbete att göra. Dessutom ska vi gå och se Twilight, och hinna med en bilshow... CJ:s mamma gifter sig även i helgen, men bröllopet är i en annan stat så vi kommer inte att medverka. Men förhoppningsvis får vi se en del bilder!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varför tog du bort inlägget med den försvunna kvinnan? Var det kanske pga av de aftonbladet gick ut med.

Svar: För jag vet att många som läser kommer spekulera, och det vill jag inte uppmuntra på min blogg. Mitt hopp är, oavsett brott eller inte, att denna kvinna kommer till rätta välbehållen.
emilia

2012-11-15 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback