Så här ser jag ut i vanliga kläder

Jag lägger alltid upp bilder på mig själv i träningskläder. Det kan bero på att jag endast använder människokläder i skolan, hehe. Jag älskar träningskläder. Det bästa som finns. Så här kommer en bild på mig på riktigt.
 
Vi körde 20 min AMRAP Curtis P på crossfiten i onsdags. Jag kom på riktigt inte i mina jeans dagen efter för jag hade sådan fruktansvärd träningsvärk i rumpan. Den här veckan har det varit mycket benträning. 15 km jogg måndags, konditionsträning på crossfit i måndags (4,5 km löp så fort som möjligt) och sedan mördarpass i onsdags. Får se vad som väntar i eftermiddag på gymmet.
 
Idag har jag study group med folk från min bokföringskurs. Ikväll ska vi även gå och se Breaking Dawn. CJ är employee of the month på sitt företag och vi fick gratis biobiljetter. Besvikelsen som befann sig i hans ögon när jag hoppar upp och ner och säger att vi kan gå och se Twilight gratis nu, hehe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Morsan

"människokläder" - du är rolig, du!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback