Om det borttagna inlägget.

Jag hade ett inlägg om en försvunnen kvinna postat. Inlägget är borta, då jag inte vill uppmuntra negativa spekulationer angående vad som har hänt. Detta är just nu irrelevant, och det som är viktigt är att kvinnan kommer till rätta välbehållen. Denne person har anhöriga som troligtvis är otroligt chokade och så klart väldigt oroliga, oavsett spekulationer. Så snälla, ha respekten och posta inga fler länkar eller kommentarer där ni referar till händelser som det skrivs om i media. Det är inte det som är viktigt just nu. Jag har själv läst vad som pågår, jag vet vad som skrivs och hur det verkar ligga till baserat på vad folk gått ut med, men min oro just nu är för familjen jag känner, inget annat. Hör av er till polisen om ni sett kvinnan.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hoppas att hon återfinns välbehållen! Om hon är skyldig till brott eller ej har inget med saken att göra. Att få en nära vän eller släkting bli anklagad för något för att sedan ge sig av är en upplevelse jag inte ens önskar min värsta fiende! Åter igen, jag hoppas att hon snart kommer hem igen så att familjen kan få förståelse för vad som har hänt! Hade jag befunnit mig närmre Gävle hade jag absolut befunnit mig i missins peoples skallgång!

2012-11-17 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback