En julkaktus, kanske?

 
Idag var jag till affären och såg detta. En julkaktus. Bara i Arizona? Appropå julsaker så skall jag och CJ till Cindy:s förråd och hämta juldekorationer. Hon har så mycket julpynt så vi får ta vad vi vill ha, även en julgran! 
 
Jag gick till skolan idag men jag känner mig inte på topp. CJ har varit sjuk i fyra dagar, och nu känner jag mig lite krasslig. Så jag har bara legat på soffan hela dagen efter skolan. Jag måste känna mig på topp i helgen. CJ ska till Las Vegas i helgen med brottarna. De har en turnering och blir borta torsdag till söndag, så jag blir ensam hela helgen. Lite skönt ska det bli med egen tid. Men Vegas hade varit kul, det med!

Kommentarer
Postat av: Mikaela i San Francisco

Hej! Jag har startat en USA-länksida där jag försöker samla skandinaviska bloggar i USA (http://scandinavians.wix.com/inusa). Ta en titt och hör av dig om du vill vara med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback