Questions

Vad kul! Har du gått med i brottarlaget på riktigt, eller är du bara med enstaka gånger?
Jag är bara med enstaka gånger. Jag är med i deras konditiondel, inte själva brottningen.

Har du lärt honom någon svenska?
Nej, bara enstaka fraser och ord.

Har du svensk sjukförsäkring eller Amerikansk genom skolan?
Både och. Min amerikanska sjukförsäkring är bra, men täcker inte allting. Då har jag den svenska som backup. Men när jag varit till läkaren de senaste gångerna så har jag använt min amerikanska sjukförsäkring. Det enda jag betalar är $25 i besöksavgift, resten täcks av försäkringen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Genom vilket bolag har du den svenska? och vad betalar du för skolan health insurance?

2012-05-20 @ 06:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback