Give your heart a break

Åh, det har varit en sådan jobbig vecka. Det är verkligen sista stretchen i skolan och jag är slut både mentalt och fysiskt. Igår när jag gjort klart min sista presentation så kom jag hem och det värkte i bröstet - det gjorde ont att andas och jag låg i fosterställning med Ripley på soffan. Men, det är så jag blir när jag är stressad till max. Hur som helst så hade CJ fått idag ledig, så vi kunde ta det lugnt och bara vara idag. Så välbehövt! Jag, Ripley och CJ stack ut och käkade lunch, sedan tog vi en tripp till djuraffären. Sedan lagade vi underbar middag och sedan har vi bara hängt på soffan. Hur som helst, här kommer några bilder på vackra AZ och lite annat!
AZ blommar
En av poolerna
Me and my boy
z
AZ
I skolan...
I joined the dark side. Har alltid sagt att jag aldrig ska köpa sådana här amerikanska träningsshorts... well, it happened.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Ta hand om dig Lilla Gumman. Stress är inte bra för själen!



Kom ihåg att vad du än gör så är du älskad!

Postat av: Wickan

Ge mig din kropp! :O :D



FInaste du!

2012-05-07 @ 21:53:09
URL: http://wickanahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback