Christopher J.

Jag har inte bloggat om CJ på ett tag så jag kände att det var dags för ett inlägg om världens bästa kille. Så här kommer några saker som ni troligtvis inte vet om min bästa amerikan. Jag är så lyckligt lottad; vi är så olika men ändå så lika och på något sätt så funkar vi så bra ihop. Jag får många kommentarer om folk som undrar om vi bråkar mycket och vad vi bråkar om. Jag skulle inte säga att vi bråkar mycket, men vi diskuterar vilt ganska ofta då vi inte alls ser eye to eye med vissa kulturella skillnader. Men CJ har fått mig att se andra perspektiv, och jag har fått honom att se andra perspektiv. Det är verkligen intressant att vara med någon från en helt annan kultur med andra ideal och normer.
- Han är väldigt duktig på att laga mat, allra helst kött!
- Han är otroligt organiserad i sitt jobb. Hemma? Not so much.
- Han är en väldigt bra bilförare, med ett stycke road rage emellanåt.
- Matte och science är definitivt hans starka sidor. Han gör min matteläxa och mitt science projekt medan jag rättar  engelska-uppsatserna.
- Han kan se samma film om, och om, och om igen.
- Han är envis som tusan, och det är jag med. Träningspassen tillsammans är nästan os-finaler i tävlingsandan.
- Han har en jävla pli på sina brottare och är otroligt dedikerad till ungarna som verkligen vill lära sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du svensk sjukförsäkring eller Amerikansk genom skolan?

2012-05-19 @ 07:45:25
Postat av: Anonym

har du lärt honom någon svenska?

2012-05-19 @ 11:44:40
Postat av: Henrietta

Tankte bara titta in och saga hej. Jag pluggar sjalv pa college i Houston sa det ar alltid kul att lasa om andra svenskars upplevelser och vardag som ar i samma "sits" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback