Blueberry Pancakes

Jag vaknade vrålhungrig i morse. Eftersom det är fredag tänkte jag slå på stort och göra amerikanska fullkornspankakor med blåbär. Det blev helt okej, men recept behöver definitivt några modifieringar inför nästa gång. Den här veckan har jag fått mycket gjort: jag har fixat alla papper från skolan som jag behöver för att söka studielån, och jag har även sökt studielånet för nästa läsår! Jag har köpt en ny kabel till skrivaren så den fungerar nu igen (Ripley tuggade sönder den när han var liten...) Sådana där tråkiga saker som måste göras. Nu har jag dock åkt på halsont igen, så idag ska jag ta det lugnt. Jag ska åka till djuräffären och köpa en kon till Ripley så han inte slickar på sitt sår. Han kommer se så rolig ut. Snart kommer även vaktmästarna för området och fixar duschen, det har blivit stopp! Hehehe... jag slipper fixa det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback